Polityka zwrotów

W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru masz prawo do reklamacji.

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: wolfishmr@gmail.com

Poprzez przesłanie uzupełnionego formularza zgłoszeniowego, znajdującego się poniżej:

Ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni.

Po akceptacji reklamacji, poinformujemy o tym fakcie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Po otrzymaniu od Nas informacji prosimy o przesłanie produktu na adres: Polska, Strzyżew 38 63-330 Dobrzyca

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) prawo do odstąpienia od Umowy i zwrotu zamówionego produktu nie przysługuje Klientowi, ponieważ przedmiotem świadczenia Umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

W przypadku produktów które nie są personalizowane, klientowi przysługuje prawo zwrotu kosztów do 14 dni po odebraniu zamówienia.

Zwrot należy należy zgłosić drogą elektroniczną na adres email: wolfishmr@gmail.com

Klient ponosi koszty związane ze zwróceniem produktu (dostawa, kurier).